Betingelser

Kan vi hjælpe?

Kan vi hjælpe din virksomhed med unikke smagsoplevelser? Kontakt os
for mere information.

Forretningsbetingelser.

 

Nuværende almindelige salg- og leveringsbetingelser er gældende mellem Premium-Products (PP) og dets kunder i det omfang, de ikke skriftligt er fraveget ved anden aftale mellem parterne.

 

Salgs- og leveringsbetingelser.

Vi leverer i Danmark indenfor 3 dage. Dog ikke brofaste øer, her må forventes længere leveringstid.

Ønskes levering på et bestemt tidspunkt, tillægges et gebyr på kr. 750.00

Premium-Products sender varerne til den angivne adresse med mindre andet angives.

Alle varer leveres fragtfrit i Danmark til brofaste forbindelser ved køb over kr. 5000.00 inkl. moms.

Købes for mindre end kr. 5000,00 inkl. moms, skal du betale fragt.

Fragten afhænger af pakkens størrelse og vægt.

Betalingsbetingelserne for nye kunder ved første bestilling er kontant inden levering. Herefter kan fremtidige betalingsbetingelser og kreditmaksimum aftales.

Levering vil være til kantsten heller hoveddør. 

Vigtigt, at efterlade et kontakt telefonnr. Og evt. kontaktperson, for et lette levering. Levering af varer foregår med lastbil med palleløfter. Der kræves fast underlag, så som fliser, asfalt eller beton.

Det er modtagers ansvar ved modtagelse af varer at kontrollere varen for evt. fejl og mangler.

Evt. reklamationer påføres præcist på fragtbrev. Eks. kasse revet eller en kasse våd. Evt. billede dokumentation kan forlanges.


Priser og betaling.

Alle priser er i danske kroner.

Til kunder med cvr. nr. er priserne ekskl. moms, pant og evt. afgifter.

Ordrebekræftelse sendes pr. mail efter modtaget bestilling. Der vedlægges følgeseddel ved ordren. Herefter fremsendes faktura pr. mail.

Betalingsbetingelser fremgår af den enkelte kontrakt.

 

Ejendomsret.

PP forbeholder sig retten til det solgte, indtil rettidigt betaling af købesum, renter og omkostninger har fundet sted. PP kan i tilfælde af kundens misligholdelse uden varsel tage det solgte tilbage eller foretage udlæg i kundens øvrige aktiver.

 

Almindelig ansvarsfraskrivelse.

- PP er under ingen omstændigheder erstatningsansvarlig for indirekte tab eller følgeskader, herunder men ikke begrænset til kunden eller dennes kunders drifts- og avancetab.

- PP´s erstatningsansvar kan aldrig overstige ordrens fakturasum.

- PP hæfter ikke overfor kunden for PP’s leverandørs forsinkelse af en leverance.


Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret)

Premium Products yder 8 dages fortrydelsesret på alle varer, bortset fra fødevarer (herunder kosttilskud). Skulle der være fejl ved en vare, eller modtager du en forkert vare, afholder vi naturligvis alle udgifter til returnering og sender dig øjeblikkeligt en ny vare. Det er dog vigtigt, at du ved fejlleverancer kontakter vores support for derigennem at få en gratis returlabel. Vi afholder ikke udgifter til forsendelser returneret uden en af Premium Products udstedt returlabel.

Fortrydelsesfristen udløber 8 dage efter den dag du har modtaget varen.

Du skal inden 8 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved (indsæt mail, tlf. nummer osv.) I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Kontakt for returvarer

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.


Returnering

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 8 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen ved fortrydelse af køb. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

 

Varens stand, når du sender den retur.

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. 
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. 
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.


Force Majeure.

Såfremt levering af det solgte forsinkes eller umuliggøres på grund af krig, naturkatastrofer, strejke, lockout eller anden uden for PP`s råden værende hindring, såsom forsinket transport, utilstrækkelig levering af underleverandør, import eller eksportrestriktioner eller urimelige toldforanstaltninger, kan PP ikke gøres erstatningsansvarlig i den anledning og leveringsfristen forlænges med 90 dage,  kunden er forpligtet til at modtage det købte til aftalte pris.


Endelighed.

Aftaler ud over det i tilbud, ordrebekræftelse eller faktura anførte, er ikke bindende for PP medmindre de er tiltrådt skriftligt. Aftales der vilkår, der fraviger nærværende almindelige salg og leveringsbetingelser, skal de almindelige salgs og leveringsbetingelser i øvrigt være gældende.

 

Download vores returformular via nedenstående link.

 

Returformular